- +

Kändes så sjukt gött att få sova ut lääänge idag efter en helvetes dag igår. Fy fan säger jag bara. En i stallet blev sparkad rejält i huvudet av en häst och jag tror inte jag har sett så mycket blod i verkligheten innan, som tur var fick hon inga skallskador eller skador på hjärnan dessvärre kommer hon kanske mista sin syn på ena ögat.. Det läskiga är att det lik väl kunnat vara jag, det är jag som leder in och ut den hästen varje dag inprincip... Usch!
 
Nu till något roligare, eller nja jag håller på att packar och städar för fullt. I veckan ska jag flytta in min lägenhet wiihooo. Och idag ska pappa hänga med mig och flytta min kära häst :))
 
Har nästan redan börjat sakna mitt svarta hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0