Min dröm

Hade en sån satans jobbig dröm inatt.. Jag drömde att jag skulle ta studenten på Plönninge men allt var helt fucked up eftersom dagen kom alldelse för snabbt så. Paniken av att du ska tömma hela dit rum/hus för att packa ner i lådor för att sedan lämna allting bakom dig. Jag kastade in allt i bilen, glömde hälften och stirra hela tiden på klockan eftersom jag skulle springa ut en halvtimma senare. Min klass försvinner, mössan passar inte, alla börja gråta och flippa för de inte vill ta studenten.
När jag väl kommer hem med alla grejerna, så får mitt rum bli badrummet eftersom jag nu längre inte har ett eget rum... Jag var så ledsen.

Nu hoppas på att denna drömmen inte faller in!! Och nu säger jag grattis till min kära mor som fyller år idag! wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0