KOM IN PÅ FLYINGE!

Kom in på flyinge! wooohooo! ska göra mitt ridprov den 29 maj, jag hoppas verkligen att det går bra! För då blir det Flyinge till hösten :D
Är verklligen superduperglad!!!!

Dagen för övrigt har spenderas mestadels i stallet, först på fjella. Då red vi ut, det var härligt. Så red vi bakom Palle när han körde med en travare och då blev det väldigt högt tempo. Sjuk najs!
Efter det red jag på Disa på galoppbanan med Fanny och Campari, Disa orkade två varv sen var hon helt slut och genomsvett. Hon har verkligen noll kondis, plus att alla unghästarna på skolan och har vart sjuka med... blää. Så hon hosta rätt mycket.
Elit mår sådär. Går ständigt med bandage runt benet. Fortfarande halt, dock får han gå ute i hagen så svullnaden försvinner. H A T A R!! Jag vill rida min häst :(


Kommentarer
Postat av: Marta

Kom du in? Skulle du inte göra ett inträdesprov pratade mamma om? Vad roligt iaf!

Ses snart.



Puss

2012-05-04 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0