Even if good things happend, I still feel bad..

MIN HÄST ÄR INTE HALT LÄNGRE WOOHOOO!
Han var heeeeelt galen idag, först försökte han springa iväg med mig när jag tog in han ifrån hagen sen kunde han inte så stå still i gången och när jag longera var han helt tokig och bocka, kasta sig, låtsades bli rädd och var spänd som satan. Men han var inte halt :D

Fick rida skolans finaste häst idag, åh vad jag var glad! TACK! Är äcklig trött på alla skit hästar där nere, får alltid de värsta varje gång så var otroligt glad att få sitta på Floyd som gjorde exakt vad man bad honom om :)

Dagen sämsta är då att jag är ständigt trött hela tiden ingen ork alls... Och jag fått cpe ont i min rygg så kan knapp böja mig och när jag tar ett djupt andetag så gör det sketaont :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0