uppdatera...

Tänkte jag skulle uppdatera lite, har knappt suttit vid datorn denna veckan. Det blir så när man knappt har några teoretiska lektioner. Hade svenska och samhällskundksap i måndags, resten av veckan har jag vart i stallet och hade även friluftsdag i onsdags. Då var vi i Isaberg och åkte skidor, det var roligt :D
I torsdags så hade jag och Tiny vårt projektarbete, vi ordnade en hopptävlning nere på fjellargård (Plönninges anläggning) Det blev jättelyckat och alla tyckte det var jättebra och välordnat. Även vår lärare Peppe var supernöjd med oss och det är inte ofta han berömmer en :)
Tiden har inte riktigt räckt till, så Elit har gått på ridbanan hemma och han har vart heeeelt dum i huvudet, han har gjort allt för att försöka kasta av mig, testa mig som fasiken hela tiden. Höll på att skicka honom till slakt i onsdags när han sprang ut ifrån ridbanan tre gånger och vägrade gå in igen, Anna fick leda in honom och han hoppade på henne och gjorde luftsprång och bocka.
Fast igår när jag red till ridhuset så var han hur snäll som helst, bråkade inte ett piss och var jättearbetsvillig. Då blev han plötsligt världens bästa häst igen ;) Så idag blir det antingen rida till ridhuset igen eller uteritt, är en aning trött eftersom vi var ute igår och jag sprang upp klockan 9 för att ha utsläpp, blöäää. Så hade gärna skippat att rida idag men känner att jag måste! Ska ha min första hoppträning för Peppe med honom på tisdag med. Längtar!

Det var allt för mig, ska försöka uppdatera lite bättre nu, om jag har tid vill säga.
kjamisar



Var tvungen att lägga upp en bild på alla mina miljoner glasögonbilder jag har på min mobil haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0