stallchef!

Är stallchef denna veckan på Fjellargård. (Skolans stall) Så har vart i stallet konstant hela denna veckan plus att jag har haft helgen på gustavberg så ingen sovmorgon här inte!
Idag travade jag runt helt själv på min lilla 3åring Disa, har henne som projekt på mitt inviduella val. Målet är att jag ska visa henne på 3års testet i slutet på maj. Känns rätt häftigt från att gått och hängt på henne och trillat av till att rida runt på fyrkantspåret utan ledare. På fredag få vi galoppera med! :)
Idag hade jag även dressyrträning på Elit med för Annika. Det gick helt okej, han orkade inte riktigt och är inte jättevan att gå i grupp på det sättet så han blev väldigt stark och försökte dra iväg men är la ändå rätt så nöjd över honom :)

Nu ska jag ta hand om mig själv, duscha och sen sooooova! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0