äntligen helg!

Igår blev det privatlektion för Peppe på Eliten. Det behövde vi kan jag lova, vi red lite över bomar. Försökte få han att lyssna bättre för både skänkel och i munnen. Han blir så satans stark bara och sticker iväg från mig. Då känner jag mig fruktansvärt liten och ångra att jag har en häst på 600 kg häst som är 170 hög minst! Det var skönt att Peppe sa att det såg bättre ut på träningen igår tillskillnad från i tisdags och då hade han ändå vilat i onsdag ;)
Blev även en ridtur på Axa när jag kom hem, hon var en aning fjantig i början men sen så börjar jag galoppera lite över bommar och då vart det fart på henne och lyssna jättebra.


Jag och Axa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0