Tävling i Harplinge.

Vart och tävla med min häst idag. Det gick la helt okej. Han hoppade ganska bra faktiskt, fast det höll inte riktigt i planen som jag hade tänkt.. Vi fick 8 fel. Det var bättre än sist men ja, jag är verkligen långt ifrån nöjd. Blir så irreterad både på mig och på hästen, jag menar hur svårt kan det vara hoppa 8 hinder på rad utan att riva?! Tydligen skit svårt... Och varför river jag ALLTID hinder nummer två?
fuck life.
 
Övrigt har dagen vart skit. Längtar bort. Till en strand eller pool med min vän madelene och en drink i handen och en snygg kille som står och massera mina axlar. När kommer den dagen att inträffa?
En sak är säkert i alla fall och det är att jag behöver semester!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0