it is time to think again..

Jag känner att jag har grubblat alldeles för mycket det senaste. Det ända jag gör att vrida och vända på mina problem, som egentligen är ett problem utan mina framtidsplaner. Jag skapar problemen därför att jag vill göra något NYTT. När jag säger något nytt så vill jag att något drastiskt borde hände i mitt liv, men eftersom det inte verkar inträffa så försöker jag ändra på andra sätt, normala sätt. Det som gör mig besviken och ångest är att jag kommer inte bli nöjd hur jag än jag gör..
 
Nu till något roligare, såg Kvarteret Skatan Reser Till Laholm. Sjuuukt rolig film, precis som serierna. Det förgyllde min dag!
Nu ska jag ge ett försök till att sova, fast jag har en miljon tankar som snurrar i min skalle.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0