Då var sommarn snart slut..

Kan ju inte påstå att jag är särskilt duktig på att blogga och uppdatera om mitt liv.
Men kan sumera sommarn lite tänkte jag...

Jag har blivit ett år äldre (wow världens update)
Min sommar har annars bestått av jobb, jobb och lite mer jobb.. Har ridit väldigt mycket, upp till 4-5 hästar om dagen.
Och min stackars häst som var så fin början av sommaren så kom världens svacka i mitten på juli, då blev han vild o galen. Jag kunde knappt genomföra ett vanlig ridpass i paddocken och vi var tillbaka på ruta ett igen.. (pust) Nu börjar de bli bra igen, dock har han börjat sparka som fasiken mot skänkeln och SJÄLVKLART så ville hans ägare komma och kolla helt oförberett, det gick rent sagt ut helvete.. Jag tror aldrig jag har ridit så dåligt som jag gjorde i torsdag, dels var jag lite halt sjuk (går inte att skylla på de såklart) Men jag höll på att flyga av satt på fel sittben under hela uppvärmning i traven och ägaren fråga om det var avsikligt, jag ville bara sjunka igenom jorden... Det var rent av sagt HEMSKT.

Annars när jag har vart ledig så har jag hälsat på Madde i Skövde, det var skoj, har alltid skit kul med den människan!
Var med min bror i Helsingborg och det var nog den roligaste utekvällen på hela sommaren. Hade en annan rolig utekväll med min vän Emelie, som nyligen flytta ifrån Rävinge Gård (mitt jobb) till en lägenhet i Halmstad, vi var på Bond i Halmstad och dansade konstant i 3 h. Det var strängt haha.
Det jag ångrar att jag inte har hunnit med att jag fortfarande inte har vart i Göteborg i sommar.. Måste träffa Tiny snart känner jag!

Ja det var allt för mig för denna gången.



Bild ifrån Corner förra helgen med Emelie!

Kommentarer
Postat av: tiny

ja det måste du! <3 jag har börjat jobba kväll nu, men vi får träffas på dagen eller någon helg! puss min fina

2012-08-18 @ 20:30:32
Postat av: sophie

hej! du känner inte mig men jag rider erlands hästar som står hemma i burlöv, elits halvsyskon alltså :) sökte efter bilder på honom för att se lite hur han har det och så ramlade jag in här! det jag skulle säga iaf är att jag frågade hur det gått när han hälsade på och då sa han inget om det du skrev ovan :) kanske skönt att höra? :)

Svar: Åh! Vad glad jag blev att du skrev detta, det kändes jävligt skönt att höra efter de hemska ridpasset ;) TACK!
Moa Söderby

2012-08-27 @ 03:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0