veckan som gått...

Veckan har gått otroligt fort och det är söndag igen. Likt förra söndagen så har jag spenderat större delen av dagen i min säng...

Lite update ifrån veckan då, min bror har äntligen kommit hem efter ha varit på andra sidan atlanten sen i september. Spendera lite tid med honom hemma i lördags tillsammans med mina päron :)
Hittade en gammal bild på oss två ifrån min kusins student 2009.



Jag har även upptäckt att min häst är dum i huvudet och INTE går att ha ute på terrängbanan. Försökte slänga av mig satans många gånger och var allmänt dum. Sen fick han sår i munnen med så har bara kunnat rida han på hackamore och då är han inte så lydig och jag får inte riktigt stopp på honom så får hålla mig inom inhängda områden...



Hittade en annan gammal bild på mig som också är ifrån 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0