Min nya frisyr

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna för att jag har jobbat nere på fjellargård denna veckan.
Sumering av påskhelgen var att den var sjukt spårad och mer kan jag inte riktigt säga. Men efter helgen kändes det ganska bra att tjäna lite gräs så jag är redo för en ny party månad nästa månad ;) .

Kvällen spenderas hemma i Falkenberg med mamma o pappa, var tvungen att åka hem för at jag skulle till tandläkaren för att fixa min tand. Fixade den för två år sen då den var rätt gul och de la ett lager över, som nu hade spruckit. Så idag så slipade de och la på ett ny lager och plötsligt så såg tanden heelt annorlunda mot vad den gjorde innan, plus att min glögg försvann helt. Inte som jag förväntat mig men det blev bra i alla fall :)

Försöker även skriva klart min Projektarbetesrapport som ska vara inne på söndag eller måndag. Ett ganska stort arbete och jag som alltid ska vara ute i tid började lite smått i förrgår. Idag har mamma hjälp mig massor och jag börjar känna mig ganska lugn och trygg så ska försöka skriva klart så mycket som möjligt ikväll så jag kan gå ut och roa mig i morgon :)


Ska jag köra på denna partyfrisyren i morgon kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0