Min hopphäst!

Löshoppade fina Elit igår, han var hur snäll som helst och backade verkligen av inför varje hinder. Fick en fin video med, dock finns det kvar på Annas mobil men fick en fin stilbild iaf :)



idag när jag och emma var i stallet, såg vi att han var halt. Då hade han lyckas skära upp sig på något vid karlleden. Ser nästa ut som baltramp. Så vi bandagera han och grejer. Får be Heidi, min stallägare att kolla på det i morgon...
Bläääää hatar skadade hästar :( Jag som just att skrivit till hans ägare att han mådde så bra och börjar bli fin. Fick ett helt underbart svar då, han skrev: "Det är verkligen trevligt att Elit har kommit till rätt ryttare och han håller sig frisk." och dagen efter händer detta. yehhoo (Y) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0