Lördag, fast det känns som söndag..

Jag är väldigt bra på att uppdatera, men det har varit mycket annat dessaa veckor känns det som. Sedan krånglar internet jättemycket med, det är typ bara en kanske två datorer som kan vara uppkopplad samtidigt, sjukt störande..

Annars har dagen varit rätt chill, har varit på västergård, där jag jobba som ridlägerledare en vecka i sommar. Där står även min blivande ponny Draco, jag blir verkligen bara mer och mer kär i den lilla ponny!! Så red vi ut en sväng
i ugglarp, det var väldigt mysigt :))

Visst är han söt? Lagom tjock mage med, men det ska bort :D

Kommentarer
Postat av: moa såklart

han va ju hur söt som helst!!:O :))du måste ta med han till skolan!

pööösss snyggoooo <3

2011-08-02 @ 16:53:35
URL: http://mooizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0