Dagen efter

Idag är det sådär varmt och kvaft igen och jag är redan trött på värmen. Speciellt när jag är förkyld och inte kan åka till stranden och bada. Så dessa två senaste dagarna har jag legat inomhus. Förutom igår kväll då på mitt lilla kalas.
Apropå kalas, var det vääääääldigt trevligt igår och jag är glad att så måmga kom ändå och dem som var här såg ut att ha trevligt :))
Nu vankas det mat och sen är det bara att ta cykeln och cykla in till stan för att jobba!



Förresten izze så ska jag nog köpa en trisslott på vägen hem, ba för att jag kan lixom!

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

sv: Tack detsamma :)

2011-07-04 @ 12:12:05
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: sprallan

Tja Mos! Min blogg är lite dålig på att visa när jag har fått kommentarer så såg inte förens nu, hehe (a) Gutt med blogg så man kan kolla läget och se så att du lever ;) Och självklart kan jag fixa en header till dig (: Ha de nice så ses vi ikv! puss

2011-07-08 @ 10:16:51
URL: http://ajjankajjan.blogg.se/
Postat av: Izze

du gjorde de alltså? :D

2011-07-11 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0