ÄNTLIGEN 18!!!!

Idag är dagen man har längtat till hela sitt liv, så mycket nya möjligheter!
Roliga saker man får göra när man är 18:
  • Köpa folköl
  • Gå på krogen!!!!
  • Köpa tobak, ciggaretter och snus
  • Köpa receptfria läkemedel i vanlig butik
  • Ta körkort
  • Köpa på kredit
  • Använda säkerhetsdosa
  • Köpa saker över internet
  • Slippa målsmans underskrift osv
Gud så roligt jag kommer ha dem närmaste veckorna. Nu ska jag vila mig så jag orkar med festligheterna i kväll.

kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!!

grattis!!

2011-07-02 @ 14:15:52
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/
Postat av: Izze

du glömde trisslotterna

2011-07-03 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0