Jullov

sitter här och taggar lite musik, snart ska jag ta bilen och köra in till stan för att jobba lite och sen i em blir det Jul på Liseberg med Frida, Martin och Henrik. Väldigt mysigt tror jag att det kommer bli :)

Än så länge har jullovet bara bestått utav att sova, har stressat ihjäl mig under hela veckan både med prov och fixa hela Plönninges Julfest som dessutom va OTROLIGT uppskaddad och lyckad. Alla var super nöjda med mig och Frida. Och då kändes allt arbete och städning och sånt ganska värt. Det tog ändå 5 h att städa ur hela lokalen efter 200 pers. Men Plönninge ska få ett extra plus för inte en jävla grej gick sönder under hela kvällen!! De ni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0