1 december

äckligt längesen jag uppdaterade! saker som har hänt i mitt liv det senaste veckorna:

  • Ponnyn Draco blev skadad och fick vila i en månad. Sedan svara han inte på metacamen och vetrinären misstänkte spatt vilket resulterade att jag lämna tillbaka honom till ägaren..
  • Jag har vart på praktik i 5 veckor hos Elisabeth Hultberg. Trivdes verkligen jättebra och jag fick göra lite allt möjligt stallarbete och rida lite hästar.
  • Jag har blivit singel, vilket resultera då till att mycket festande på helger och träffa många nya människor :)
  • Sedan är jag ju då hästlös eftersom ponny åkte och mitt hästletande går uselt!
  • Skolan är tråkigt och det finns inget tråkigare än att plugga just nu!!
  • Sista sak hoppas på körtkort om 2 veckor annars hänger jag mig själv i en bilkabel!!

fast jag är ganska glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0