Sjukling :/

det har inte blivit så mycket blogg det senaste dagarna för jag har inte haft någon dator.
tänkte  ba berätta att jag trilla av ponnyn Draco i onsdags, eller trilla och trilla och flööög rent ut sagt bakåt och slog i huvudet, ryggen och blev trampad på armen. Kom lindrigt undan med en lätt hjärnskakning och en blåslagen arm som inte gick att röra på i början men som tur va var den varken bruten eller några sprickor. Nu så här några dagar senare mår jag mycket bättre och jag känner att jag behövde vila. Det har vart skönt att sova och jag har varit sjukt trött fast jag inte gjort någonting men.. när jag slappnar av blir jag alltid sjuk. Så den hostan som jag har gått och dratt på nu i nästan två veckor är förfälig!!! Ibland hostar jag så mycket att jag knappt kan andas eller känns som jag ska spy. Har börjar använda lite hostmedicin med, men vetifan om det hjälper...
Så dem här senaste dagarna har varit speciella, trodde jag skulle få repa mig efter hjärnskakning men blev istället för hostan haha.

Tycker lite synd om Draco med, vilade en vecka för att han var halt, sätts igång med ett hårt pass för han ska förbränna fett, jag trillar av och han får vila 3 dagar igen. *Tummen upp!*

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0