Redo för skolstart

Kan säga att jag börjar bli riktigt redo för skolstarten nästa måndag!! :D
Igår fick jag min efterlängtade födelsedags present en John Whitaker hjälm och ett fodral till :)))))
Mitt fodral är dock blått och inte de röda som är på bilden, men hitta inte den på internet. Väldigt konstigt.. Är iaf den nya modellen och inte den gamla blåa.




Köpte även ett par svarta helskodda ridbyxor på rean. Och idag efter jag hade haft körlektion gick jag och mamma in till stan och köpte ett par springskor och en sportbh, så nu ska det börjas träna :D Fast gick nästa emot mig själv där för dirket efteråt åt vi lunch med pappa på en tacoresturang som heter El Paso dock var det väääldigt mycket grönsaker så det får la duga haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0