Syndat...

Hej!
Nu har det gått en hel vecka sen jag skrev sist.. Och jag har syndat!
Ena dagen är jag supernyttig, nästa dag äter jag pizza. Rör mig mycket mer i nu stallet (fortfarande inte skaffa gymkort..) Försöker äta ordentligt med frukost/lunch men jag orkar inte, sen är jag vrålhungrig kl 4-5 och då går all energi ur mig. Åker hem vräker i mig mat, hamnar i matkoma och Är dödstrött kl 8. Går och lägger mig och vaknar klockan 7. Normal day in my life!

Noll rutin, och det går dåligt att sluta röka med. Det är nu man är ute hela tiden och vill röka, skulle ha slutat för två månader sen, när det ändå vart kallt och eländigt...

För övrigt mår jag fantastiskt, min häst går så himla bra! Hon blir verkligen bättre för varje dag och hon har en sån positiv inställning och vill jobba (till skillnad ifrån mig haha). Jag åker hem ifrån stallet med ett leende på läpparna varje gång jag har ridit henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0