Lördag 1 mars!

Ny månad och där med ny start! 
Haft lite ångest att jag inte kommer jobba så mycket denna månaden men nu ser jag verkligen framemot att får vara lite ledig, äntligen! 
Har massa små projekt som ska sättas igång med. 
På måndag ska jag rensa min garderob, slänga/ge bort all skit som jag inte använder. Jag gjorde detta innan vi flyttade till lägenheten i augusti men det behövs göras igen. Med tanke på hur litet vi bor har vi inte plats för att jag ska vara någon samlare.. 

Dessutom var vi och handla idag och det var bara nyttigheter som hamna i korgen, är stolt över mig själv! 

Coco ska sättas igång igen efter 5 dagars vila och dessutom ska Dollan (ett annat liter sto som står i stallet) sättas igång igen på riktigt. Har vart lite hafsigt med henne då hon inte haft skor och sen fick tappsko och jag har haft ont om tid. 
Jag börjar även må bättre nu med förkyldningen och då ska jag börja komma igång med min träning! 
Riktigt taggad

 
Happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0