Helt slut!

Nu sitter jag på tåget påväg hem efter nästan en heldag i Göteborg och jag är helt slut! Mycket pengar spenderade men de var värt vartenda korvöre. 
Fick köpt mig en Kingsland fleecetröja, stübben borste (åh vad min häst kommer bli fin) och en tömkörningsgjord, skönt att äntligen ha sin egna haha. 

Eftersom jag spendera mycket pengar idag var jag tvungen att göra en ny budget. Jag har börjat tjäna mer pengar sen jag börja jobba på Willys, men jag spara fortfarande lika mycket och nu när jag köpt häst springer pengarna lätt iväg vad man än ska köpa till den haha. (Dyr jävla sport) sen vill jag gärna spara till någon resa till sommaren, vart vet jag inte än men Europa blir det nog eftersom jag inte har någon semester och inte kan vara borta längre tid... Och sen till hösten så blir det förmodligen en resa till USA, till min pojkväns hemland. Gäller att ha framförhållning! Det är sånt jag roar mig när jag har tråkigt, tex när man åker tåg. Planerar min fantastiska framtid. 


Trött Moa på tåget.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0