5/3 ledig dag!

Mm lunch! 
Scramble egg: 
2 ägg
Lite riven ost
Vitlök 
Kalkon
Salt o peppar
= mums! 
avokado och för att det ska va lite sött, majs och Cola zero. 
Jag har vart superduktig med maten de senaste dagarna. Ätit nyttigt och ordentligt, om jag blivit hungrig/sugen så har jag tagit en frukt eller lite nötter. Bra va? 




Jag fick rensat min garderob häromdagen, kändes så skönt. HM har fortfarande sin kampanj att man kan lämna gamla kläder och få 50 kr/påse. Tummen upp för det! Och till min besvikelse var det bara där jag kunde hitta en hyfsat fin vårjacka som jag tyckte om.. Hitta en på veromoda med, men den var lite liten i armarna.. 
Försökt kolla online, men tycker det är så svårt att köpa där då jag inte kan se hur varm/kall och passformen är. 

En bild på min katt med, eftersom hon var hos frissan idag, tackar Emelie för det! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0