Över ett år sen!

Jag vet inte riktigt varför, men jag kände att jag ville skriva av mig lite och då slog det mig, jag har ju faktiskt en blogg!
Senaste inlägget är ifrån förra hösten och det kan man ju säga är ett bra tag sen. Det är alltid en speciell känsla att gå tillbaka och läsa gamla texter och jag var helt överlycklig då att få jobba med hästar, det gjorde mig ingeting att jag mockade 25 boxar per dag eller packade 75 höpåsar för jag fick ju RIDA, idag känns det ganska ofattbart för jag orkar ingenting. Jag är trött, klen o tjock..
Jag blev besatt av att tjäna pengar till att köpa en häst och nu är jag för trött för att åka dit... Hm tror jag behöver lite ändringar på saker och ting. Därför behöver jag en blogg igen, ett stöd, vägleda mig själv. Framför allt komma ihåg att jag faktiskt har sagt att jag ska börja äta nyttigt och börja träna. Och jag ska ge mig fan på att jag ska det! Annars orkar jag aldrig ha häst! Solen skiner Moa, dags att börja dagen med en promenad!
Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0