Fredag 21e februari

Försöker fixa lite med designen på bloggen, men det var ju lättare sagt än gjort.. Eftersom jag ska försöka återställa min dator så försöker jag spara alla mina bilder på ett säkert ställe och nu har jag råkat dublicera alla bilder dessutom ligger det huller om buller överallt. Men nja, lite bättre blev det nog..
Jag kom fram till att jag ska börja mitt "nya liv" den 1 mars. För då har jag exakt 3 månader på mig. Kommande vecka ska jag försöka leta upp ett bra och billigt gym. Sedan försöka göra ett schema, ett för hästen, ett för träning och ett för kosten. Sedan ska en rejäl nertrappning av rökningen börja.
Nu ska jag förberade mig för jobb, McDonalds: 11-14 sedan Willys 16-21:15. Nästa vecka gör jag min sista vecka på McDonalds, känns otroligt skön och jag tror tyvärr att det har en bidragande effekt på att jag mått dåligt det senaste. För mycket dubbelbokningar på det olika jobben, all äcklig skräpmat jag kastar i mig för jag inte "hinner" äta och det jävla stressandet om jag får uttrycka mig så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0