27/2

Min lunch/frukost haha, jordgubbskvarg och en pizzaslice från igår, mums! 


Dagen än så länge har gått lite trögt, förkyldningen ger mig noll kraft till att göra något ansträngande, jag tror jag får låta min häst vila resten av veckan då jag måste fokusera på att orka jobba. Har nästan inga pass i mars månad och då har jag inte råd att sjukanmäla mig om jag vill ha någon lön i april.. 
Jag och min pojkvän försökte knapra vuxenpoäng genom att skaffa gemensamt konto, det gick sådär hans id var inte giltigt så vi fick gå till polisen och skaffa ett nytt så vi får försöka gå till banken nästa vecka istället.. 
Nu ska jag förbereda mig för jobb. 
Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0