vi kom, vi såg, men vi segrade inte...

finns inget bättre än att hitta ny musik som är bra, vyerna vigdas på en!

Kan börja med att friskis och svettis är nog ingenting för mig haha, min kordination är verkligen sämst! Stod där som en idiot och flaxa och fatta ingenting. Men då har man gjort det i alla fall och får se om jag testar igen ;)
Idag har jag även spelat innebandy med skollaget och ja.. vad ska man säg, vi förlorade alla matcher och kom sist. Vi mötte, Munkagård, Segerstad och Ökna. Jag kan inte riktigt säga att vi var dåliga, mer lama och ofokuserade. Kändes nästan som en skam med tanke på att vi vann förra året haha. Känner mig i alla fall ganska nöjd över mig själv eftersom jag gjorde två mål! Jag som varken kan skjuta eller dribbla ;)
kväll blir det nog att fira att vi kom sist eller nåt.. ha det göötttt!!!



förra årets skollag, när vi vann samma turnering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0