Elit!

har gosat ner mig i soffan på ekbacken, ätit någon konstig kaka som madde hade bakat. Hon försökte sig även på att göra maränger som inte heller blev så lyckade haha. den tjejen assså <3

Idag började vi våran intensivvecka i stallet. Hela skolan har gått på lov medans våran klass ska ta hand om hästarna och avsluta lite kurser inom häst. Ska bli rätt soft faktiskt, idag hade vi bara halvdag med och då hade jag hovvård så skodde jag och Madde Diggeloo. Vi var gryyymt snabba!
Pratade även med vår lärare och han skulle hjälpa mig att sätta på bakskor på Elit på onsdag förmiddag As najs!
Idag var jag ute och skrittade på honom och han var verkligen cool lugn. Så känns som det kommer bli sjukt bra det här! :)







Elit, efter Quite Esay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0