en torsdag i februari..

idag är ingen bra dag.. eller man har den där känsla att allt är blä. Lite sömn, prov första lektionen, somnar på andra lektionen, äcklig lunch och ja.. det fortsätter.
Det är tur det snart är helg för skolan tar snart död på mig, jag tror aldrig jag har pluggat så här mycket i hela mitt liv som jag har gjort dem senaste veckorna! Hoppas verkligen det lönar sig i framtiden...

En annan glad nyhet är min kommande foderhäst håller på att bli frisk och kommer ner till skolan om två veckor förmodligen :) eller ja upp blir det väl eftersom den står i Skåne nu. Håller verkligen tummarna nu på att INGENTING händer hästjävlen nu..

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0