mys fredag!

sitter hemma hos tiny och myser, vi har bara tagit det lugnt ikväll och snacka massa skit! Sånt behövs alltid kan jag säga, man kommer alltid in på så udda och konstiga samtalsämnen och andra djupa diskutioner haha

Dagen för övrigt har betstått av ett prov i genetik och ett i engelska, sedan efter lunch var vi i stallet och jag red Kanel. Det gick helt okej, hon kändes inte riktigt på humör, typiskt stoig. Slog lite mot skänkel, ville inte riktigt gå fram men det gick ändå ganska bra ändå :)
Efter det gick jag direkt till Magic och han är fortfarande halt. jag har verkligen inte en aning om vad det kan vara, eftersom har sin svullnad på senan och sen fått en galla vid kotan och sedan har lite mugg, på ett och samma ben?!
Får helt enkelt vänta och se tills Nathalie kommer hem på tisdag så får hon avgöra vad hon vill göra. En aning tråkigt bara att jag alltid lyckas hitta alla skadade hästar...
Imorgon kommer iaf Elit och jag är superduper glaaaad!!!! GODNATT!



Tycker denna bilden är så coool på Tiny! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0