GHS

Skulle blogga lite igår men vi kom hem så sent och datorn ville inte riktigt som jag ville så jag sket i det.
För igår var vi i Skandinavium på Göteborgs Horse Show med klassen. Det var riktigt trevligt, flanerade runt lite på mässan fram till klockan 6 då våra biljetter började gälla. Så kollade vi juniorerna som hoppade 130, sedan 150 hoppning med dem mest världrankande ryttarna och sedan var det någon show som var as häftig!
Fick även med mig ett schabrak och en matchande huva hem ifrån mässan :)) Som jag tänke ha när jag ska tävla Elit nu i vår.
Han var förresten vart jättefin nu när jag har ridit, både i onsdag och idag. Men det märkt att han verkligen har noll kondis och ork. För efter bara ha skrittat, travat och galopperat lite i ca 20-30 min så är han svettig :O Dock är han inte klipp men ändå!
Har lite beslutsångest med om jag ska klippa han eller inte.. Känner att det är lite sent men han har ändå mycket päls. Blää, hjälp mig?



Schabraket och huvan jag köpte igår :)



Prisutdelning i 150 hoppningen, där Marco Kutcher ifrån Tyskland tog hem segern :)

Kommentarer
Postat av: isabelle weber

jag skulle klippt =D

2012-02-25 @ 10:16:47
URL: http://eventingbyisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0