fredag, äntligen helg!

Det har vart en tuff vecka så jag förtjänar verkligen en lugn helg. Även om den säkert inte kommer bli lugn så kan vi i alla fall hoppas på det :)
Idag fyller även min kära vän Madelene år, 19 bast! wohooo. Grattis! Hon har lovat att bjuda på tårta så hoppas verkligen att hon håller vad hon lovar..!
Andra planer som ligger på schemat idag är: religionskunskapslektion, efter lunch ska vi som ska ta Hästskötarexamen få en repetion om vad som kommer på provet på onsdag, sedan blir det nog direkt till stallet för att rida Magic och ikväll ska Frida tävla Axa i dressyrklubbtävlingen här på Plönninge och jag ska agera som hästskötare :) Trevlig helg!



Axa och jag i snön ifrån förra fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0