Fettisdag

Fick faktiskt en semla till lunch idag av dem snälla mattanterna :))

Är helt slut idag, även om det är kul att va i stallet hela dagen så tar det väldigt mycket på krafterna..
Hoppade Fänrik i morse, det gick rätt bra ändå. Han är stel som en pinne och jag kom verkligen inte riktigt åt honom, men på varje hinder du styrde så hoppade han på allt, men absolut inte mer än han behövde ;)
Men det var lite kul när Peppe började höja upp till 120 och det blev lite fart på lilla Fänrik haha.
På eftermiddagen hade vi löshoppning med Harald, även han vi har i hovvård. Han är hoppdomare tror jag och brukar dömma på 3årstest och kvaliter. Han är så sjuuuukt duktigt! Fick lära mig väldigt mycket och det är rätt kul att se 10 olika hästar hoppa, då alla hoppar extremt olika!
Nu ska jag sova, tänke komma i säng innan kl 10 idag, behöver verkligen sooooova!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0