en aning sleten..

Det blev inte riktigt en lugn helg ändå.. igår blev det utgång i halmstad. Kom in ganska sent runt 12 tiden, blev först en sväng till B&B och sen vidare till corner (som vanligt) Men det var väldigt trevligt och umgicks med ett härligt killgäng så fick många goda skratt ;)
Idag känns det en aning jobbigare då det blev sent igår och lite sömn, vilket inebar att lilla Magic fick vila idag haha. Fast det gör inte så mycket eftersom han har gått ganska hårt två dagar i rad nu och nästa veckan väntas Clear round på skolan och poänghoppning i Plönninges lilla Show, som Jimmy och Frida Johansson ska anordna som deras projektarbete :)

Satt även och kollade igenom mina kontot skulle betala en räkning osv och insåg att jag har ändå en del pengar på mitt sparkonto och tänkte att jag MÅSTE köpa en bil. Det är så tradigt att behöva anpassa sig till bussarna varje helg eftersom jag måste hem till falkenberg och jobba och bussarna går bara två gånger om dagen(!!). En annan anledning är med att jag vill ju ut och tävla med min nya häst med och ingen av våra två bilar kan dra släp, om man inte har en ponny då vill säga. Och ja Elit väger nog upp mot 600kg.. Så har suttit nästan hela kvällen och kollat in olika volvos och det fanns ganska många fina bilar för skaplit pris och bra skick. Fast jag kan ju INGENTING om bilar men så gott jag kunde se verkarde dem fina iaf ;)
Jaja nu ska jag kolla det senaste avsnittet av vampier diaries och sedan blir det att sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0